مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 10:202022-12-21سياسي

آغاز چهارمین کنگره بین المللی مطالعات اجتماعی سلامت در شیراز 


چهارمین کنگره بین المللی مطالعات اجتماعی سلامت در شیراز، با حضور فعالان عرصه سلامت و صاحب نظران داخلی و خارجی با هدف به اشتراک گذاری تجارب و دانش کسب شده در حوزه سلامت اجتماعی، - ایسنا/فارس چهارمین کنگره بین المللی مطالعات اجتماعی سلامت در شیراز، با حضور فعالان عرصه سلامت و صاحب نظران داخلی و خارجی با هدف به اشتراک گذاری تجارب و دانش کسب شده در حوزه سلامت اجتماعی، به میزبانی علوم پزشکی شیراز، آغاز به کار کرد.

رییس چهارمین کنگره بین المللی مطالعات اجتماعی سلامت، چهارشنبه 30 آذرماه در آیین گشایش این کنگره بیان کرد: نظام سلامت نیاز به اصلاحات دارد و قائدتا اگر این اصلاح بر مبنای یک نقشه راه نباشد ما را دچار انحراف خواهد کرد.

دکتر کامران باقری لنکرانی ادامه داد: از سال 93 رهبرمعظم انقلاب سیاست های کلی نظام سلامت را ابلاغ کردند و این سیاست ها باید مبنای سیاست های نظام سلامت قرار می گرفت.

او خاطرنشان کرد: نظام سلامت پس از 8 سال علاوه بر اینکه نیاز به روزآمدی دارد، هیچ ارتباطی هم با سیاست های ابلاغی نداشته و هرکس با فهم خود مطالبی را دنبال کرده است و این گسست از نقشه راه موجب شد علی رغم تلاش های زیاد اما به جهش مدنظر نرسیم.

رییس مرکز سیاست گذاری سلامت استان فارس با بیان اینکه طی این هشت سال شاهد تلاش چندانی در این باره نبودیم، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز چهارمین کنگره بین المللی مطالعات اجتماعی سلامت در شیراز 

آغاز چهارمین کنگره بین المللی مطالعات اجتماعی سلامت در شیراز